Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, May 03, 2017

Gala Dinner Wanita Terakhir AJx PERFUME




Attended the Gala Dinner Wanita Terakhir last Saturday Night menemani seorang sahabat  ..Event di adakan di Sunway Putra Hotel Grand Ballroom ..memandangkan on that day we all stay over kat Seri Pacific Hotel so myself jalan kaki ajelaa..

  
After maghrib event sepatutnya start tapi delay ke selepas isya' disebabkan sedikit masalah teknikal..

We all duduk seat Normal sahaja.. ada VIP ada VVIP seat.. Malam tersebut merupakan Malam pelancaran WT limited edition perfume di mana hanya 1970 bottle sahaja dikeluarkan.. 


 

Kenapa 1970 sahaja?.. ianya terjawab pada malam tersebut di mana ia merupakan simbolik tahun kelahiran bonda dutanya iaitu Fattah Amin..memang muda bonda dan ayahanda Fattah..
the touching moment Ibunya menangis terharu..




Doa ibu tiada hijabnya.. its a touching moment untuk si ibu  di mana anaknya berjaya sampai ke peringkat ini dan pastinya ibu dan ayahnya yang sentiasa mendoakan nya.. dan pesan ibu nya pada beliau adalah jangan tinggal solat.. Itu kunci utama... ( yess memang betul.. ) 

Beliau merupakan anak sulung dan beliau bekerja gigih untuk memberi kesenangan kepada keluarga beliau..alhamdulillah




  Wanita terakhir merupakan Brand marketing beliau .. memang dia akui dulu kisah cintanya.. tapi semuanya dah berlalu ..itu kisah dulu, he moved on..  dan kini  beliau dedikasikan kepada ibu nya yang tersayang..
and tak paham kenapa orang nak kecam kecam dia..memang Allah murah kan rezeki dia..branding dia semua laku.. rezki dia Allah dah beri..tak perlu nak dengki dengki dan sebagainya..

 Selain pelancaran tersebut , dia and also Aizat Amdan dan Mel Ramlan perform







           My table no 7 ..berpeluang juga berkenalan dengan rakan rakan baru..








 dan juga ambil gambar dengan bonda Fattah Puan Azizah..orang nya kecil sahaja..sangat sangat humble  dan lebih mesra dengan panggilan ibu.. sesiapa nak jumpa Ibu boleh laa datang ke Stalkers Cafe..






No comments: