Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, May 15, 2017

Jemputan Alumni UKM - Sharing Experience as Industrial Pharmacist


I got an invitation daripada my ex classmate UKM untuk mencadi penceramah jemputan berkongsi pengalaman sebagai Pharmacist di Industry.. awal-awal to 50 -50 sebab ada urusan but in the end decided OK laa untuk sharing experience dengan adik adik Final year UKM .. 

 Lama dah tak jejakkan kaki ke UKM..selepas grad langsung tak melawat UKM..bukannya apa selepas tak bergelar pelajar tak ada kepentingan nak masuk semula ke UKM  jikalau tiada urusan tertentu..

 its good to be back kat UKM Kampus KL..tiada yang berubah cuma fasilitinya di tambah baik.. ada kemudahan ATM di dewan TIBE.. ingat lagi dewan TIBE tu "ngeri" sebab dup dap tempat ambil exam..ahakss..

Event start at around 9.00pm..sesi pengenalan penceramah berlangsung bersama a few sahabat sahabat batch mate yang akan berkongsi pengalaman mereka di bidang kerjaya Farmasi masing masing..and ada juga jumpa a few ex alumni Farmasi UKM yang pernah berurusan sama semasa bekerja di SteriPack .. tak tahu pun mereka alumni UKM .. ( sebab myself masa tu duduk ulang alik dari rumah ke Kampus jadi tak berapa nak cam senior UKM ..) 


 Students UKM final year dipecahkan kepada beberapa group small session sharing.. di samping berkongsi pengalaman bersama mereka , mereka juga ada bertanyakan beberapa soalan untuk maklumat lanjut..




Ex Classmate UKM Navin, Adlan and also Dziehan.

Barisan Alumni Fakulti Farmasi  UKM menjadi penceramah pada hari ini               



Terima kasih atas jemputan..insya'allah ada rezki lagi boleh berkongsi pengalaman lagi..






No comments: