Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Saturday, April 29, 2017

Booking with traveloka - Seri Pacific Hotel ( Pesta Buku antarabangsa 2017)




Event yang ditunggu tunggu setiap tahun adalah Pesta Buku Antarabangsa.. Bila nampak banner ini aje memang excited nak tahu bila ianya diadakan dan tahun ini diadakan pada 28hb April 2017 hingga 7 Mei 2017..









Tahun ini event akan di adakan semula di PWTC ..alhamdulillah kembali ke PWTC.. tahun lepas event di adakan di MAEPS Serdang.. jadi memang susah nak sebab kena menapak di sana dan sebagainya ..


 Bila adanya di PWTC kami selalunya akan membawa anak anak tidur semalaman di kawasan berdekatan PWTC.. saje untuk membawa anak -anak bercuti sebentar di sana.. Hotel yang menjadi pilihan kami pastinya Seri Pacific Hotel sebab sangat mudah untuk ulang alik banyak kali ke Pesta Buku..tak perlu laah kami sekali gus membeli belah buku.. berat sangat sekali angkut.. hehee.. maklumlaa peminat novel tegar ...

Dengan kemudahan di hujung jari ada beberapa cara terbaik untuk memilih hotel penginapan yang akan bersesuaian dengan bajet dan juga ada kemudahan unutk membuat perbandingan harga terbaik.. ..


Senang aje.. klik pada laman web traveloka dan taip sahaja SERI PACIFIC KUALA LUMPUR pilih tarikh yang dikehendaki dan ..tekan butang search





dan akan keluar laa ikon di bawah untuk memberitahu berapa budget korang untuk satu malam penginapan di Seri Pacific Hotel.. ( Kalau nak dapat murah selalunya memang kena booking awal- awal   sikit laa.. )


Traveloka juga menyediakan platform untuk kita tengok apa kemudahan yang disediakan oleh hotel tersebut seperti di bawah ini..untuk kami suami isteri kami akan cari yang ada kemudahan swimming pool untuk bawa anak -anak berenang  .







Seri Pacific Hotel merupakan hotel bertaraf 5 bintang yang menyediakan harga yang berpatutan.. kemudahan yang disediakan selesa dan juga merupakan hotel yang berdekatan dengan kemudahan awam .. anak anak seronok menginap di sini sekiranya mereka tahu akan menghadiri event di PWTC..

Bergantung kepada keadaan , perkhidmatan pelanggan yang disediakan juga terbaik kerana ada kalanya mereka membenarkan check in awal.. 

 Kemudahan bilik yang disediakan adalah luas .. untuk swimming pool yang terletak di tingkat 9 hotel the pool agak dalam walaupun dinyatakan children pool..jadi perlu ada pengawasan parents setiap masa..














 Pilihan terbaik menginap di Seri Pacific ..akan sentiasa menjadi prirority kami yang pertama ..





  





















No comments: