Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, August 17, 2017

1st Entry League - AFZA Grassroute League


Last Sunday First time team Prokidz Academy masuk Event Permainan Liga.. ia merupakan pendedahan terbaik untuk the boys..

 Kejohanan di adakan di SK Taman Ampang.. kena berada di padang seawal jam 8.00am.. we all bertolak dari Shah Alam jam 7.00am.. dah tahu the boys mesti suka membeli beli ini so we all amik initiative beli 100 Plus dan juga milo untuk di whole team  di Pasaraya  Segi secara bulk.. ( Sekarang memang zaman kena jimat laa...imagine harga Sebotol 100 plus dijual dalam RM2.50 + ... satu hari maybe perlukan 5 @ 6 botol.. )  

Pertandingan ini more kepada pendedahan untuk the boys dan rakan rakan seperjuangan di ProKidz Academy.. dengan jumlah pemain yang sangat limited.. mereka berusaha bersungguh sungguh untuk cuba pertahankan kubu mereka... 

 Team Rafeeq under 7 yang paling kuat fizikal dan mentalnya..imagine pemain patutnya ada 8 org.. ( main 5 aside, 3 pemain gantian ) tapi sampai akhir ada yang balik pula jadi tinggal laa mereka ber-5 sampai akhir perlawanan..main 10 game.. 
 semangat juang yang tinggi..




Team Emran pun ada ngam ngam 7 orang... takde gantian..kami tetap support dari tepi padang... 


apapun untuk boys i do feel happy for them mendapat pendedahan ini..sekiranya mereka bersekolah di sekolah kebangsaan biasa pun tak mungkin peluang sebegini akan diperoleh mereka..




ini adalah permulaan...insya'allah semoga satu hari nanti team mereka ini akan berkembang dan melangkah menjadi juara...




No comments: