Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, April 11, 2017

Jom Support - # Stalkers Cuisine


New product yang worth trying.. Stalkers Cuisine by Stalkers' Cafe team... Stalkers Cuisine merupakan product terbaru yang membolehkan anda membawa "Stalkers Cafe" ke rumah.. 

We ordered last week for this week delivery..   buat masa ni penghantaran ke
kawasan KL/ Selangor sahaja..






Product yang baru sahaja di launch..  How to order ? ada few menus to be chosen from..dari lamb, salmon and chicken..( So Far Menu ini sahaja dulu.. ). Min order is 5 packs  ( and dalam gandaan 5 sahaja- means if nak order 6 you need to order 2 boxes which contains 10 items.. harap paham laa penerangan ini ...) and it is nicely packed in the box below :




All the items dah ada dalam ini..cuma perlu panaskan kuali dan masak semula..its all precooked already..senang kan?.. dan ikutlaa kreativiti memasak macam mana .. 

Awal memang plan nak buka puasa dengan menu nie.. but delivery come slighlty late almost 10pm ....Perancangan Allah mengatasi segalanya..  So i cook it directly lepas received it for late supper.. 


Emran seronok membantu kat Dapur sementara Husband pergi ambil Najla tuition.. Since dah lewat malam dan sayur pun nan ado jadi masak simple dengan side dish dia french fries ajelaa.. 
dan before 10.30pm semuanya dah siap..alhamdulillah sangat mudah..dan hasilnya.... superb..ahaksss




           Sangat sedap rasa tak berubah macam makan kat Stalkers Cafe..brilliant idea untuk sesiapa yang tak berkesempatan ke Stalkers Cafe boleh laa rasa yang nie..insya'allah semoga perniagan mereka terus maju dan boleh laa add menu lain dalam listing.. We are craving for the GodFather Sandwiches yang super sedap tu..hehehe..harap ada dalam box macam ini in the future...

To Order  hubungi Stalkers Cuisine di instagram below :




 Definately akan order lagi di masa hadapan.. Do give a try ya... Selain Instagram juga boleh contact mereka di Media Sosial FB Stalkers Cuisine 





No comments: