Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, December 02, 2016

Family Reunion - #Setot Family Day



Last Weekend berlangsung dengan jayanya Hari Keluarga Setot 2016..  Pertama kali di anjurkan dan alhamdulillah dilaksanakan dengan begitu baik sekali.. 

 Idea datang daripada my cousin yang mula membuka whatsapp group untuk mengumpulkan Ahli Keluarga Setot..  this one is from my arwah Dad's susur galur dan berasal dari Segamat Johor..  

 Event dilaksanakan di Ballroom Space U8 ,Shah Alam.. dan memang ramai ahli keluarga yang hadir.. almost 500 people.. tujuan diadakan boleh merapatkan silaturrahim sesama ahli keluarga Setot dari generasi ke 2 atau 3 ke generasi ke 7..

 Event Family day ada tayangan video, and pertandingan untuk children pertandingan mewarna, hias kek.. ada magic show.. clown..pertandingan pakaian beragam..memang meriah laa..
Cabutan bertuah juga ada ..

Barisan AJK mostly terdiri daripada my beloved cousins


  Di samping itu ada tayangan video berkenaan dengan keluarga Setot.. Allahyarham Setot bin Meral merupakan moyang kami..and anak -anak Allahyarham ada 5 -6 orang.. my datuk Allahyarham Othman bin Setot dilahirkan dan dibesarkan di Segamat... so does my late father memang orang Segamat..

 Bawah Othman Clan ada ramai since my arwah dad ada 11-12 adik beradik..setiap my uncle and aunties punya anak yang ramai.. that's why my 1st cousin aje  66 orang... kalau ada event family especially wedding memang meriah laa dapat  berjumpa sekali skala.. most of my cousins dah berhijrah dari Segamat tapi ada few yang masih menetap di sana


 
Othman Clan..sampai tak muat camera ..hehe..ini tak semua yang hadir tau.. kalau semua hadir memang rasa ramai dr nie..


    Najla masuk aje semua event yang dianjurkan iaitu hias kek dengan mewarna..seronok dia sebab cousins dia join sama..Dalam pertandingan mewarna dia dapat no 2.. dapat hadiah stationaries ..seronok yang amat dia..harap pandai jaga laa 



     Secara overall seronok laa sekali skala berhimpun...insya'allah maybe amik masa untuk berkenal kenalan dengan Clan Setot yang lain..semoga event macam nie akan diteruskan di masa akan datang..

Sebelum bersurai gambar ramai -ramai since kat dalam dewan tak muat amik gambar di dalam ... we are FAMILY..semoga ikatan ukhwah persaudaraan akan berkekalan insya'allah..





No comments: