Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, November 14, 2016

Noble Kids 2016 Annual Concert and Graduation



 Kejap sahaja dah penghujung tahun .. seperti tahun sebelum ini..Noble Kids 2016 Annual Concert and Graduation di adakan di MSU Shah Alam..

Rafeeq join 2 persembahan..satu persembahan wajib dari kelas nya..satu lagi tu dalam drama little maryam..hari hari dia kena stay back sampai kul 3.00pm..usually Rafeeq balik jam 12.30pm tapi untuk a month tu dia stay back laa sampai petang..

 Event starts at around 8.30am with opening speech, bacaan doa dan juga persembahan from 6 years old.. Rafeeq and his 5 years old Khalil Gibran classmates performs Nasyid Doa Dhuha and Epilog Seorang Hamba.. 
 






Yang si Rafeeq nie sangat excited juga naik pentas.. takde stage fright cuma tengok we all senyum aje bukan nyanyi sangat put... adess..

 Selepas nasyid and persembahan dari 6 years old drama tentang Nabi Ibrahim then persembahan dari 4 years old sekali lagi Rafeeq naik pentas untuk Drama little Maryam..kisah yang diinspirasi dari Little red riding hood tetapi dah di ubah suai lebih islamic.. dia jadi butterfly sahaja..hehehe..






  Overall semua enjoy dengan show daripada anak -anak Noble Kids Denai Alam nie..thank you untuk semua cikgu cikgu yang bertungkus lumus untuk melatih the children.. Takde kata yang dapat diucapkan cuma di doakan semoga Allah membalas jasa kalian mendidik anak -anak ini..



                                       Tenaga pengajar Noble Kids yang berbaju blouse biru .. 

 Another one more year to go untuk Rafeeq.. selepas nie takde lagi dah anak -anak kami di Noble Kids Denai Alam (kalau ada rezki Allah kurniakan yang no 4 mana tahu..) ..a legacy betul sebab dari Najla join tahun 2008 hingga ke Emran tahun 2010 ke Rafeeq tahun 2014.. 



 

1 comment:

εïзmmyHazaεïз said...

semoga anak2 elyana berjaya dunia akhirat...