Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Friday, November 24, 2017

Event With Kamal Adli Fans Club - Kamaliens Fun Camp 2017


Alhamdulillah last weekend berlalu sudah  events bersama kamal adli Fan Club # kamaliens fun camp 2017.. we all are involve sebagai part of the sponsorship program..


myself was asking a few friends yang ada business untuk sponsor sama and in return the instagram page will be blast by Kamal Adli and his team..its a win win situation and i look it as a golden opportunity for free marketing.. hanya perlu invest sikit sahaja dan yang lain social media yang akan membantu..  


and we all berjaya dapatkan few sponsorship juga.. yang utama sponsorship adalah cakes dan painted swiss roll yang kami deliver khas ke tempat camping iaitu di Batang Kali..

alhamdulillah ada juga rakan catering iaitu Raqib Delight.. owner Raqib dan wife Amal juga terlibat sebagai sponsorhip utk kambing golek dan BBQ dinner pada malam tersebut..alhamdulillah moga murah rezki Raqib sekeluarga..





one of my friend yang pakar buat painted swiss roll cake berjaya lukis muka Kamal Adli dengan baik skali..wowww memang Kamal pun cakap sayang nak makan..ahakss..di samping itu juga Farah  ( owner yang lukis painted swiss roll ) pun buatkan painted cheese tart yang dia lukis cantik sekali emoji emoji semua..






disamping itu juga we invited the boys football coach Muzz dan wife untuk sponsor 2 biji cake.. skali dengan topper yang cantik.. memang semua dipermudahkan , Alhamdulillah 





sedikit coretan untuk ditulis di sini.. Kamal Adli memang sangat humble and friendly..masa kasi dia painted swiss roll cake yang  dilukis dia begitu begitu terharu dan terkejut..masa rakam video dia untuk promote cake cake semua memang sangat sempoi aje dia..




berpeluang juga tengok Kamalbuat aktiviti dengan fans dia..memang tak macam artis dia..layan fans dengan begitu baik..macam kawan kawan gitu..semoga terus maju jaya untuk Kamal Adli.. insya'allah pastinya akan semakin murah rezki






No comments: