Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Thursday, October 12, 2017

SteriPack Annual Dinner 2017


This year Annual Dinner beserta dengan company trip ke Thisle Port Dickson..Annual Dinner dan trip ini dah dirancang awal sejak March 2017 tetapi asyik bertangguh sahaja untuk mencari masa yang sesuai..


dah Lama bertangguh akhirnya tarikh 6 October 2017 till 7 October 2017 dipilih..awal nak buat kat Melaka..tapi tak jadi..so buat kat PD same as last 2 years..
Last 2 years kat PD buat di Avillion myself tak dapat nak join sebab masa tu bro in law EG kawin

Since we all Management team diberikan sorang satu bilik so kids ikut tagging along..excited mereka ke sana sebab Thisle punya swimming pool memang besar tambahan pula terus laluan ke pantai..

We all diberikan perlepasan half day leave pada hari Jumaat tersebut..so lepas solat jumaat barulaa drive ke PD..arrived sana dalam pukul 4.30pm gitu..agak lewat sebab semua orang dah sampai dah..sampai sana solat sahaja kids terus ajak terjun pool..

Malam dinner utk staff SteriPack di Restoran berhadapan dengan pool..The theme for this year  Hollywood Gala night.. memang glamer pakaian orang orang SteriPack..mereka betul betul ikut tema..

Tahun nieada perubahan struktur Management..We all ada boss baru sebagai General Manager untuk oversee the Operations of SteriPack.. Mr Vincent berasal dari France tapi dah menetap di Malaysia few years dah..

Banyak hadiah hadiah menarik untuk lucky draw.. grand prize kali ini percutian ke Krabi ..ingatkan ada Iphone ke..tapi takdelaa pula..sebab setiap tahun SteriPack punya grand price mesti I Phone.. tahun nie takde pula..ahakss..



                                     
                   







 Esoknya pula 7hb Oktober diadakan telematch di kawasan resort..seronok warga SteriPack ..sapa tak masuk telematch mereka habiskan masa terjun kat pool dan juga jalan jalan kat pantai..

ada 6 pasukan untuk main telematch.. dan telematch ada 6 games tak silap.. seronok tengok mereka main telematch..semua sporting aje..hehe




 anyway this year Pharma team juara keseluruhan telematch..tahniah..

Selepas habis telematch agak rushing juga berkemas untuk check out..husband and i decided nak bawa kids jalan jalan bandar Port Dickson so we all check out pukul 12 dan skip lunch..
sampai Shah Alam around 5.00pm macam tu..

Kids memang enjoy laa puas mereka berendam berjam jam..sampai komplen juga tak larat..hahaha..





No comments: