Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Monday, December 17, 2012

Nuaim's birthday


Happy 1st Birthday to my nephew, Nuaim..He is my sister's son..Dia muda dari Rafeeq 2 bulan..We had a doa selamat at my mum's place..just a small one..panggil jiran2 di Denai Alam kat my mum's punya row, and some relatives

    We had a blast with the choc fountain..kejap aje dah licin..hehehe..tak sampai 30 minit habis semua..i bought the machine dah lama dah..keluar bila ada occasion aje..:-D..kids laa yang seronok sekali..tgk my children makan ya Allah comotnya..tapi memang itu yang mereka aim laa ..

the fondue quite expensive juga laa..tapi takpelaa berbaloi makan ramai-ramai..next time ada occasion memang boleh laa buat..we just bought grapes and a few box strawberries utk choc fountain ini..tak sempat nak buat banyak due to kesuntukan masa as i was tied up with my work that week..


2 comments:

Pn Daisy said...

Salam , bole tahu kat mane beli helium ballons tu? And how much is per ballon?

Ummi to NAJLA,EMRAN & RAFEEQ said...

waalaikumussalam

beli kat mummy's party shop, d bayu bukit jelutong..harga around RM2.60 per pc